donderdag 25 augustus 2011

Amsterdam, here I come!

Op zich ben ik niet zo'n twijfelaar. En iets wat ik in het hoofd heb probeer ik na te streven. Op de een of andere manier zinde het me niet dat ik lekker aan het trainen was voor een marathon, maar er geen op de agenda had staan. Het doel was Stockholm. Dat is het nog steeds. Maar Stockholm ligt ver weg (juni 2012). De Berenloop op Terschelling was geen optie. We gaan er met vier mannen op af en lopen er alle vier de halve marathon. Dat laat ik zo. Ondertussen gaat het trainen erg lekker; ik schrijf er regelmatig over in mijn blogs. De duurloop van zondag die uitliep naar bijna drie uur, en me geen enkele moeite kostte, was de druppel die de emmer deed overlopen. Ik ga Amsterdam doen! Het duwtje in de rug van onder andere Ineke, André en Bert-Jan was voldoende. Gewoon inschrijven!
Het schema wat ik volgde liep van 1 augustus tot 6 november. Ik start dus een maand later dan de bedoeling is. Daar staat tegenover dat ik toch al elke zondag een duurloop pakte. Die moet ik nu meteen al gaan opvoeren. Ook zal ik er een wekelijkse lange duurloop bij doen. Coach Frans zal ik vanavond even om een advies vragen. Maar, ik ga vooral lekker lopen en straks genieten van het lopen door Mokum en het lopen langs de Amstel!


2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je weer een doel op de korte termijn hebt gevonden voor je trainingsarbeid. Succes met de voorbereiding op Amsterdam!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon lekker lopen in Amsterdam. Ik loop met Jaco mee. Is zijn eerste marathon. Desnoods lekker lopen als duurloop en niet volle bak. Succes met de trainingen

    BeantwoordenVerwijderen